Градска туристичка организација “Крагујевац” представила је понуду кратких градских одмора, манифестационог туризма, винских и ракијских путева, активног одмора и локалне гастрономије, на „Данима туризма у Нишу“, одржаним од 6. до 8. септембра.
Манифестација „Дани туризма“ под слоганом „Бирам срцем, бирам Ниш“ организована је у Парку 7. јули, крај нишавског кеја, на отвореном, у складу са актуелном епидемиолошком ситуацијом али и уз примену једног новог концепта промоције. Бројни посетиоци, нарочито током првог дана, имали су прилику да се упознају са туристичком понудом преко 30 дестинација из Србије, али и суседне Македоније и Бугарске. Истовремено, организована је презентације винарија и дестилерија „са југа“ и промоција „Нишки мерак“ Удружења угоститеља из Ниша.
У оквиру манифестације „Дани туризма“ у Нишу организована је и Конференција „Модели превазилажења ефеката кризе у туризму изазване пандемијом Ковид 19 – искуства и пракса“. О кризи изазваној Ковидом, односно проблемима са којима се суочавају туристички радници у Србији и који су у време пандемије постали још видљивији, говорили су представиници туристичких организација и агенција, хотелијера, али и кровних институција, ресорног министарства и Туристичке организације Србије.
Програм новог нишког сајма туризма завршен је студијском посетом коју су организатори уприличили за све излагаче како би их упознали са атрактивним туристичким локалитетима у околини Ниша.
Текст и фотографија: Снежана Милисављевић
