Градска туристичка организација „Крагујевац“ учествовала је у суботу, 15. маја, у подножју Авалског торња, у новој промотивној кампањи Туристичке организације Србије, која се одвија под слоганом „Бирам Србију“. Тим поводом отворена је и истоимена изложба која ће у наредних месец дана бити доступна посетиоцима Авалског торња, а на којој је представљено мноштво разлога за одабир наше земље као туристичке дестинације овог лета.

Протеклог викенда ГТО „Крагујевац“ узела је учешће и на интерактивној промоцији туризма „Србија, моја дестинација“, која је одржана на Савској променади, а организатор ове манифестације било је Удружења бања Србије. Своју туристичку понуду представиле су туристичке организације из Западне Србије, Врања, Ниша, Лесковца, Лознице, Соко бање и Врањске бање.

Посетиоцима на штанду ГТО „Крагујевац“ је представљена целокупна туристичка понуда града, а највеће интересовање исказали су за винске и ракијске туре на нашем подручју које, уз обиласке културно-историјских локалитета и природних шумадијских лепота, постају све атрактивнији део понуде.

Текст и фотографија: ГТО „Крагујевац“